همگام سازی پوشه های محلی با سرویس ابری مگا در نرم افزار MEGASync

images

شرکت مگا نرم افزاری را طراحی کرده است که با این نرم افزار می توانید پوشه های محلی با سرویس ابری مگا همگام سازی کنید.

این نرم افزار در حالت بتا به سر می برد و کم کم در حال پیشرفت است و  تمام انواع فایل ها بین کامپیوتر شما و درایو ابر MEGA  همگام سازی می کند.نصب ساده و بدون دردسر است و همچنین به کاربر اجازه می دهد پوشه ها محلی را انتخاب و از طریق گزینه advanced با سرویس مگا همگام سازی کنید.

هنگامی که نرم افزار مگا نصب کردید در شکل زیر از طریق دو گزینه زیر وارد حساب سرویس ابری مگا شوید.

Setup-Wizard-MEGASyncدر پنجره setting-MEGASync  گزینه هایی نظیر تنظیمات عمومی,حساب,همگام سازی,پنهای باند و پروکسی وجود دارد و با این گزینه ها شما می توانید تنظیماتی بر روی همگام سازی پوشه ها با سرویس ابری مگا انجام دهید.

Settings-MEGASync MEGASync باعث می شود در پیش دستی کردن رقابت، توانایی برای همگام سازی پوشه های مختلف در سرویس ابری مگا با نقاط مختلف بر روی سرویس ابری محلی خود را از طریق ارتباط هر پوشه را به یک گره خاص درایو ابری را دارد. نودها اساسا پوشه ها بر روی مگا است، و می توانید هر یک از پوشه های محلی خود را برای هماهنگ سازی با هر نود را لینک کنید. همچنین پوشه ها و نود ها را می توان مستقیما از برگه همگام سازی کند، اضافه شده است، و مشخص کنید که آنلاین (پوشه های محلی) و آنلاین (پوشه نود) مکان برای فایل های مورد نظر خود را به KEP نگه داشته و همگام سازی کند.

Nodesنرم افزار MEGASync در حالت بتا به سر می برد و در سیستم عامل های XP,ویستا,7,8  پشتیبانی می کند و قابل نصب است و برنامه همگام سازی و آپلود در لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار MEGAsync_0.22

دانلود نرم افزار UpdateMEGAsync_0.22

 

 

درباره‌ رایموند

یک نظر

  1. نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

    ازاطلاعات و مفاهیم خیلی استفاده کردم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*