ترفندی برای ایجاد تصاویر جذاب پیکسلی در فتوشاپ

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

1

اگر شما از طرفداران تصاویر پیکسلی هستید ،ما در وایرناب با یک ترفند ساده ساخت تصاویر پیکسلی را آموزش می دهیم لازم به ذکر است که این ترفند برای  هر نسخه از فتوشاپ قابل اجرا می باشد. پس در ساخت این نوع از تصاویر با ما همراه باشید.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

2

برای شروع ابتدا ما از یک تصویر نمادین از لبخند ژکوند را انتخاب کردیم، اما شما می توانید از هر تصویری که ترجیح می دهید استفاده کنید. عکس انتخاب شده (لبخند ژکوند) برای تشخیص هر عمق پیکسل خواهد بود، بنابراین او کاندید خوبی برای این تشخیص است.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

3

کلید های m  را برای بازکردن سطح های مختلف فشار دهید. اگر شما می خواهید برای اطمینان تصویر پیکسل های نزدیک به همه داشته باشه  مانند این عکس لبخند ژکوند خواهد شد. اگر برخی از لباس های تیره مدتن و برجسته روشن باشد. شما می توانید ارزش یا مقدارهای (۱۴، ۱٫۵۱، ۱۸۱) را کپی کنید، و اگر شما نمی خواهید از این مراحل استفاده کنید از این مرحله بگذرید و تصویر خود را به شکلی که دوست دارید بسازید.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

4

تصویر لبخند ژکوند برجسته است و ما می توانیم از جزئیات خیلی بیشتری در مناطق تیره استفاده کنیم. این می تواند به تشخیص نتیجه نهایی کمک کند.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

5

تغییر اندازه عکس در فتوشاپ برای پیکسلی کردن آن کمکی نمیکند. ما تصویر  را در پنجره “Indexed Color” در مسیر Image > Mode > Indexed Color to counteract قرار دادیم. شما می توانید ان مقدارها را در اینجا استفاده کنید و یا با جستجوی کاربرد تنظیمات و انتخاب آنها تصویر مورد نظرتان را تغییر دهید. در هر دفعه استفاده از تغییرات نتیجه شما را متفاوت خواهد کرد. در هر پنجره تنظیم رنگ می تواند انتخاب های نهایی شما را مشخص کند، بنابراین احساس آزادی در کار با تنظیمات دلخواه خود خواهید داشت.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

6

کلید های  m=را برای تغییر حجم تصویر مورد نظرتان فشار دهید. ما در اینجا اندازه فایل را با وضوح بالایی برای نمایش گذاشتیم اما قابلیت کوچک کردن تصویر را هم داریم.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

7

در اینجا اندازه پایین به عرض ۷۵ پیکسل گذاشته شده است که تقریبا دو درصد از حجم تصویر اصلی است.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

8

همانطور که می بینید، تصویر خیلی تغییر کرده است!

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

9

از آنجایی که، تغییر تب PULL-DOWN می تواند “Pixels” را به  “Percent” تغییر دهد. اندازه تصویر به ۴۰۰ درصد جدید نمایش تغییر خواهد کرد. شما می توانید برای نتایج بهتر از تقسیم عددی بر مضرب، مانند ۲۰۰ درصد (۲X) و یا ۱۰۰۰ درصد (تا ۱۰x) استفاده کنید.

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

10

خب، حالا ما با کارهای ساده، یک تصویر معمولی را به تصویر گرافیکی ایجاد کرده ایم!

ساخت تصاویر جذاب پیکسلی

11

شما می توانید این را به هر اندازه که می خواهید در مقیاس و آن را در تقسیم عددی ضرب کنید، تا زمانی که شما تغییر اندازه ندادید،تصویر تا ۱۳۳ درصد، بلکه ۲۰۰ درصد، ۴۰۰ درصد، و غیره  خواهد بود.

حال در اینجا چند نمونه از تبدیل تصاویر معمولی به تصاویر پکسلی را به نمایش می گذاریم.

ساخت تصاویر پیکسلی برای ایجاد و بسیاری از فرصت ها برای خلق آثار خوب هستید. از قدرت تخیل خود استفاده کنید و از خلق آن ها لذت ببرید.

منبع: howtogeek.com

درباره‌ eagle