ارسال یک سند Word از یک پیام ایمیل

10_entering_from_address

اگر شما برای نوشتن ایمیل های خود در Word ترجیح می دهید، و ارسال مستقیم به گیرندگان خود از داخل Word وجود دارد. این ویژگی ها در Word 2013 در دسترس نیست، بلکه باید به روبان یا نوار ابزار دسترسی داشته باشید.

ما چگونگی ارسال به ایمیل از ویژگی های گیرنده موجود در نوار ابزار دسترسی در Word و نحوه استفاده از آن برای ارسال ایمیل با استفاده از Word به شما آموزش خواهیم داد.

Word را باز کنید به تب File بروید.

01_clicking_file_tabدر منوی لیست بخش Options کلیک کنید.

02_clicking_optionsدر Word Options در سمت چپ منوی لیست Quick Access Toolbar کلیک کنید.

03_clicking_quick_access_toolbarدر Quick Access Toolbar سمت راست منو کشویی Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید.

04_selecting_commands_not_in_ribbonدر لیست پایین منوی کشویی Send to Mail Recipient را انتخاب و دکمه Add را کلیک کنید تا در سمت راست منوی کشویی اضافه شود.

05_adding_send_to_mail_recipientو دکمه Ok را کلیک کنید.

06_clicking_okحالا دکمه Send to Mail Recipient در بالای صفحه Word اضافه شده است و روی دکمه Send to Mail Recipient کلیک کنید.

07_clicking_send_to_mail_recipientپانل ایمیل با یک فیلد To، قسمت Cc، یک بخش Subject، و یک Introduction باز می شود. آدرس ایمیل گیرنده درToو موضوع ایمیل در زمینه Subject را وارد کنید.آدرس CC و Introduction را وارد کنید.

08_entering_to_and_subjectاگر شما می خواهید آدرس ایمیل خود به نمایش داده شود هنگامی که ایمیل دریافت می کنید در قسمت Options منوی کشویی From را کلیک کنید.

09_selecting_fromدر قسمت From آدرس ایمیل خود را برای نمایش دادن وارد کنید.

10_entering_from_addressproperties که می تواند برای هر ایمیل وجود داشته باشد. برای دسترسی به این properties، در منوی کشویی Options را کلیک کنید.

11_selecting_optionsSet security settings, tracking options,در پنجره Properties هستند و برای تغییر تنظیمات امنیتی اضافی برای این ارسال ایمیل دکمه Security Settings کلیک کنید.

توجه:شما می توانید در outlook 2013 ایمیل ها را دریافت و ارسال کنید.

12_setting_propertiesدر security settings تنظیمات امنیتی انجام دادید دکمه Ok را کلیک کنید و به ایمیل برگردید.

13_security_properties_dialogبرای ارسال ایمیل روی send the email message را کلیک کنید و همچنین می توانید Alt + S برای ارسال ایمیل فشار دهید.

14_clicking_send_a_copyاگر شما آدرس ایمیل را اضافه کردید، که نمایش آدرس ایمیل در این پیام که توسط گیرنده دریافت کرده است.

15_message_received

درباره‌ رایموند

۶ نظر

  1. سلام می خوام از مطالب سایتت کپی کنم با ذکر منبع حالا مونده به رضایت تو منتظر جوابم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*