چگونه رسم را از طریق Google Hangouts به دوستانمان ارسال کنیم؟

به پیروی از طرح و حاشیه نویسی ابزار سریع شما می توانید بر روی برخی از گوشی های هوشمند انجام دهید ، گوگل در حال اضافه کردن این توانایی به برنامه Google Hangouts است . اما فقط در حال حاضر نسخه وب وجود دارد.

این فرایند برای ارسال طرح به کسی که در Google Hangouts را بر روی وب که شامل رسم آن را در برنامه های دیگر وجود دارد وسپس آپلود آن در + Google به عکس های خود را و پس از آن می تواند به اشتراک گذاشته شود. به گزارش AndroidPolice، شما می توانید با رسم حق طرح در پنجره Hangouts  جست و خیز کنید. به عنوان یک جایزه، شما همچنین می توانید یک عکس را وارد و آن را حاشیه نویسی قبل از ارسال انجام دهید.

hangout-sk1

 

در پنجره Hangouts آیکون مداد آیکون ظاهر شده است.

بدون آیکون مداد؟ مشکلی نیست. از آنجا که از Hangouts بر روی وب کار می کند تنظیمات بسیاری در مورد تنظیم مجدد آن وجود دارد فقط آن را حذف و سپس مجددا نصب کنید.  بر روی آیکون راست کلیک و در کروم Remove را انتخاب کنید. شما می توانید اپلیکیشن Hangouts از فروشگاه  Chrome را نصب کنید.

hangout-sk2

تنظیم ابزار طراحی

بعد از کلیک کردن آیکون مداد، شما می توانید چند تنظیم اولیه به ابزار نقاشی انجام دهید.انتخاب رنگ در بالا، و از چپ به راست عرض، کدورت، و شکل (گرد یا مربع) و غیره…

برای حاشیه نویسی تصویر، شما بر روی آیکون مداد کلیک کنید، سپس در امتداد بالا بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. تصویر بارگذاری خواهد شد و شما می توانید از سمت راست در بالای آن طرح را بکشید.

hangout-sk3

اضافه کردن به نقاشی شما که ارسال کرده اید.

هنگامی که یک طرح یا تصویر ارسال می کنید، شما می توانید به عقب برگردید و آنچه می خواهید اضافه کنید و بر روی آیکون کوچک مداد کلیک کنید که به نظر می رسد کشیده شده است.

منبع:سی نت

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*