چگونه حساب گوگل پلاس را حذف کنیم؟

شاید آن دسته از کاربران باشید که تمایلی ندارید در گوگل پلاس فعالیت کنید و می خواهید حساب گوگل پلاس حذف کنید که اطلاعاتی در آن هنگام حذف آن دیده نشود.

remove-google-plus-profileدر سمت راست بالای حساب گوگل پلاس ایکون آواتار نشان میدهد که روی آن کلیک کنید و متن account را کلیک کنید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-Settingsحالا تب ‘Data tools’ را کلیک کنید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Dateمتن ‘Delete Google+ profile and features’ را کلیک کنید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google
این به نوبه خود باز خواهد شد تا صفحه تایید حذف کنید. شما باید گزینه ای را برای  آنچه که به عنوان نمایه گوگل خود شناخته شده است حذف کنید. اما قبل از اینکه شما   حساب کاربری از سرور گوگل از بین ببرید، اول اطلاعات این حساب بخوانید که چه نوع داده ای می خواهید حذف شود. اگر شما اغلب در ویدئوها در یوتیوب اظهار نظر می کنید، به عنوان مثال ، پس از آن حذف نمایه گوگل شما را ممکن است حساب کاربری شما تاثیر بگذارد و یوتیوب در حال حاضر از نمایه گوگل استفاده می شود که به شما اجازه تعامل و ارسال نظر میدهد. به همین ترتیب ، ممکن است دیگر اطلاعات حساب مشابه تحت تاثیر قرار دهد ، اما همه چیز مربوط به حساب جی میل باقی خواهد ماند.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-1تیک ‘Required’ را بزنید و دکمه آبی رنگ ‘Remove selected services’ را کلیک کنید و برای همیشه پروفایل گوگل پلاس شما حذف خواهد شد.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-2منبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*