صدور تماس و وارد کردن تماس با فایل کارت مجازی (VCF) در outlook 2013

کارت مجازی مخفف کارت کسب و کار مجازی است و از فرمت استاندارد ( فایل VCF ) برای کارت های کسب و کار الکترونیکی است . وی کارت ها اجازه می دهد به شما برای به اشتراک گذاری اطلاعات تماس از طریق اینترنت، مانند پیامهای ایمیل و پیام های فوری ایجاد می کند.

شما همچنین می توانید vCard اطلاعات تماس با شرکت از یک ایمیل و یا برنامه های مدیریت اطلاعات شخصی خود را به دیگری ، تا زمانی که هر دو برنامه پشتیبانی از فرمت فایل VCF استفاده کنید. vCard می توانند اطلاعات، نام و آدرس و همچنین شماره تلفن ها، آدرس های ایمیل ، آدرس ها، عکس ها، و کلیپ های صوتی باشد.

ما شما را چگونه به صدور یک تماس و وارد کردن  تماس با شرکت از کارت مجازی ، و یا فایل VCF ، در outlook آموزش می دهیم.برای انجام این کار در پایین نرم افزار People را کلیک کنید.

01_clicking_peopleبرای مشاهده تماس های خود را در فرمت business card ( کارت ویزیت ) ، و بر روی business card به تب HOME بروید. یک مخاطب را انتخاب کنید و بر روی نام نوار در بالای business card کلیک کنید و به صدور مخاطب انتخاب شده به عنوان کارت مجازی ،بر روی زبانه FILE کلیک کنید .

02_clicking_file_tabدر سمت چپ Save As را کلیک کنید.

03_clicking_save_asفایل به طور پیش فرض به فرمت .vcf ذخیره می گردد و برای ذخیره دکمه Save کلیک کنید.

04_saving_vcf_fileاطلاعات تماس به عنوان یک فایل VCF . ذخیره شد و برای وارد کردن کارت مجازی یا VCF به outlook دو بار بر روی فایل .VCF کلیک کنید.

05_double_clicking_vcf_fileبه طور پیش فرض ، فایل های VCF به طور خودکار با outlook باز می شوند ، به طوری که فایل در چشم انداز به عنوان یک تماس افتتاح شده است. هر گونه تغییر و یا اضافه شده به تماس در پنجره contact editing قابل ویرایش است.برای ذخیره مخاطب در بخش  Contact اقدام کنید.

توجه: توجه کنید که به دلیل این مخاطب جدید است ، پنجره ویرایش تماس (contact editing )  را نشان می دهد و نه از کارت تماس را که زمانی که با دابل کلیک کردن بر روی یک مخاطب  نشان دهد. شما می توانید پنجره ویرایش  تماس به جای کارت تماس (contact editing ) در هنگام ویرایش یک تماس و یا جستجو برای مخاطب باز شود.

06_clicking_save_and_closeمخاطب به پوشه تماس اضافه شده است.

07_vcard_importedشما می توانید اطلاعات تماس خود را به یک امضا در فرمت business card ( کارت ویزیت ) اضافه کنید، و آن نمایش داده شود و همانطور که در بالا در ایمیل نشان داده شده است . ما چگونه برای ایجاد امضا و بحث بیشتر در مورد امضا و business card در Outlook در آینده ای نزدیک آموزش خواهیم داد.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*