رونمایی از موبایل جدید ال جی که خم می شود

رونمایی از موبایل جدید ال جی که خم می شود

رونمایی از موبایل جدید ال جی که خم می شود

پس از فیلم های متعددی که خبر هایی حاکی از خم شدن نسل جدید گوشی های آیفون می داد اکنون کمپانی ال جی از این ویژگی استفاده کرده است این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود.اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین بار در خارج از کره عرضه می‌شود.ال‌جی الکترونیکس، عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا، ال‌جی G Flex، را به بازارهای جهانی اعلام کرد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود.

وایرناب : دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام می‌شود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.
ال‌جی G Flex کاربران در هر جای دنیا شیفتۀ خود کرده است زیرا اولین گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت انسان است و گنجاندن اولین باتری منحنی گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کرده است. ال‌جی G Flex با نمایشگرHD  پلاستیکی بادوام OLED (P-OLED) از قابلیت خودترمیمی قاب پشت برخوردار است که خط‌‌وخش‌های هرروزه را برطرف می‌کند و اولین گوشی هوشمندی است که از این فناوری برخوردار است. قابلیت مبتکرانه خودترمیمی در جدیدترین گوشی هوشمند ال‌‎جی تحسین و ستایش بسیاری از رسانه‎های بزرگ سراسر جهان را از آن خود کرده است.
رونمایی از موبایل جدید ال جی که خم می شود
مشتریان در سنگاپور می‌توانند از ۸ دسامبر ال‌جی G Flex را از پیش سفارش دهند. فروش ال‌جی G Flex در هنگ‌کنگ از ۱۳ دسامبر توسط اپراتورهای بزرگ و فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیک آغاز می‌شود.ال‌جی G Flex با انحنای عمودی جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته از سری G ال‌جی است که از ابتکارات انحصاری دیگر شرکت‌های ال‌جی مانند LG Display و G Flex برخوردار است.
نمایشگر منحنی ۶ اینچ Real RGB P-OLED منحصراً برای G Flex ساخته شده و بزرگترین نمایشگر در نوع خود است. باتری منحنی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر که ساخت شرکت LG Chem است مخصوص G Flex تولید شده و اولین در دنیا است.

درباره‌ farzad