دانلود اکتیو-اکتیو کردن ویندوز7 ,ویندوز8,آفیس 2010,آفیس 2013

Untitled-2013

شما وقتی ویندوز 7 و8 نصب می کنید مایکروسافت 30 روز به شما فرصت می دهد تا استفاده کنید و آن را مورد سنجش قرار دهید و چنان که از قابیلت های ویندوز 7و8 راضی هستید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید،آنچه در ایران بیشتر کاربران ایرانی ویندوز غیرقانونی نصب می کند به علت نبود کارت اعتباری بین المللی نمی توان از سایت مایکرسافت برای خرید شماره سریال جهت فعال کردن ویندوز انجام داد .کرک های موجود می توانید آفیس 2010 و آفیس 2013 را فعال کنید.

نام:PDActivatorV2.0

 دانلود – حجم 9.95 مگابایت

(پس از دانلود با اجرای فایل محلی را جهت خارج سازی فایل ها از حالت فشرده انتخاب کنید سپس به آن محل رفته و فایل Install را اجرا کنید و در صورت انتشار کرک جدید ابتدا این کرک را Uninstall و سپس کرک جدید را نصب کنید.
پس از کرک ویندوز خود را آپدیت نکنید زیرا باعث از کار افتاد کرک می شود.)

نام:KMPicoV7.0

دانلود-با حجم929 کیلوبایت

(فایل Install.exe را در حالت Run as administrator اجرا کنید.)

نام:KMSnano V24.1

دانلود-حجم 30 مگابایت

(فایل KMSnano.exe را در حالت Run as administrator اجرا کنید، در صورت ظاهر شدن پیغام فایروال ویندوز آن را تائید نمایید، مراحل فعال سازی به صورت خودکار در پس زمینه ویندوز اجرا می شود و پس از چند دقیقه فعال سازی انجام می شود و البته پیامی نمایش داده نمی شود! شما با اجرای فایل Check Activation می توانید از وضعیت اکتیو مطلع شوید.)
(با کرک موجود می توانید ویندوز 7، ویندوز 8، آفیس 2010 و آفیس 2013 را فعال کنید، در نظر داشته باشید هر 180 روز باید این کرک را اجرا کنید)

توجه:اگر مشکلی در اجرای کرک در ویندوز و آفیس داشتید نظر بدید تا مشکلات اجرای کرک در ویندوز و آفیس حل شود.

 

`

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*