تعریف بیت کوین + نحوه کسب درآمد آن

سلام دوستان من…امروز می خوام پستی متفاوت واستون بزارم که این پست مربوط به بیت کوین و راه های کسب درآمد آن می باشد.

تعریف بیت کوین:

بیت کوین (به انگلیسی: Bitcoin) نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند. گره های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می کنند که پس از تایید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام Blockchain ذخیره می شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ مبتنی بر عقایدی که ساتوشی ناکاموتو در مقاله ای [۱] منتشر کرد پایه گذاری شد.

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

قبل از ابداع بیت کوین، سیستم های مالی آنلاین برای امنیت به یک سیستم کنترل کننده مرکزی احتیاج داشتند. ناکاموتو با استفاده از شیوه اثبات کار در یک شبکه همتا به همتا، راهی جایگزین پیشنهاد کرد. بیت کوین نسبتاً پروژه ای جدید و شدیداً تحت توسعه است. به همین دلیل توسعه دهندگان آن به کاربران توصیه می کنند که به آن به عنوان یک نرم‌افزار آزمایشی نگاه کنند.ویکی پدیا

خب ابنم شد تعریف بین کوین :-D

می خوام یه سری بیت کوین بنویسم که چجوری استفاده کنید و کسب درآمد کنید.

یکی از ویژگی های بیت کوین اینه که تراکنش فوری و بدون واسطه، پرداخت جهانی، کارمزد بسیار پایین و بی‌تاثیری تحریم بر بازکردن حساب بیت کوین، از ویژگی‌های این پول است خب این که خیلی خوبه که از شر حساب های پی پال و هر کوفت و زهرماری که ایران تحریم کرده خلاص می شیم!

معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده است که مقررات پول بیت‌کوین در سال ۹۳ تدوین خواهد شد و این حرکت بسیار خوبی برای استفاده از بیت کوین در ایران است و چه دیر یا زود دنیا به سرمایه مجازی بیت کوین حرکت خواهد کرد.

خب می خوام بگم که بیت کوین به هیچ بانک مرکزی و سازمانی و ارگانی وابسته نیست و هیچ چیزی نمی تواند برای بیت کوین قانون اعمال کند یا تحریم کند و علت اینه که بیت کوین به صورت Peer-to-Peer یا همتا به همتا به صورت شبکه تورنت کار می کند و ارز بیت کوین می توان بدون واسطه با نرم افزار مخصوص به کسی دیگری ارسال کنید.

خب حالا به سراغ روش های کسب درآمد از بیت کوین می رویم :)

خب دو روش برای کسب درآمد از بیت کوین داریم:

روش اول استخراج بیت کوین هستت:در این روش شما می توانید با CPU و کارت گرافیک با مارک AMD بیت کوین استخراج کنید و آموزش های استخراج در انجمن پولفا موجود است و با می توانید با این روش سریع به بیت کوین برسید.

روش دوم کسب درآمد از سایت کلیکی و سورف که بیت کوین رایگان می دهد و معمولا با کلیک بر روی تبلیغات مقداری بیت کوین به شما می دهد و در این چند تا سایت کلیکی معرفی خواهد کرد.

خب شما می توانید در زیر ارزش بیت کوین به دلار یا ارزش بیت کوین به ریال ایران ببنید…

سایت btcquote

سایت preev

اگر شما 1 بیت کوین دارید و 1 بیت کوین بفروشید ارزش فروش آن 1,971,200 تومان است و البته ممکن است ارزش بیت کوین بالا برود یا پایین برود و چون نوسان ارزش بیت کوین بالاست.:)

خب این پست به صورت خلاصه نوشتم و اگه هنوز از بیت کوین سر در نیاورید توی نظرات اعلام کنید با کمال میل جواب می دهم.:)

خب بریم سراغ معرفی سایت های کلیکی بیت کوین که رایگان میده.

سایت btcclicks:

این یه سایتی کلیکی هستت که حدودا 15 الی 22 تبلیغ در روز دارد و شما می توانید با کلیک بر روی تبلیغات مقداری بیت کوین بگیرید همین که با سایت کلیکی ایرانی انجام می دهید.

BTCClicks.com Banner

سایت freebitco:

این سایت در هر ساعت بیت کوین رایگان میدهد و نحوه کار اینه که شما با پر کردن کیچا و بر کلیک بر دکمه آبی رنگ رول می کنید و بعد آنقدر به شما بیت کوین میدهد و اگه بیت کوین به مقدار آن رسید دوشنبه ها اتوماتیک به حساب شما واریز می کند.

728x90-1

فعلا این دو تا سایت را معرفی کردم و به زودی سایت های بیشتری در این پست قرار خواهیم داد.

در ضمن برای انجام این کارها باید حساب بیت کوین داشته باشیم و برای افتتاح حساب بیت کوین به این لینک بروید.

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*