بررسی نسخه جدید فایرفاکس (نسخه 30)

شما می توانید به راحتی از منوی راهنما نسخه فایرفاکس 29 به 30 ارتقا دهید. بروز رسانی های جدیدی که عمدتا رفع و بسیاری از گزینه های جدید اضافه شده است. در این بروز رسانی جدید پلاگین ها به طور پیش فرض به جز که whitelisted شده اند و یا وقتی که افزونه نصب نشده است غیرفعال می شوند. دکمه های جدید نیز برای toggling از نشانک ها و تاریخچه نوار کناری اضافه شده است نسخه دسکتاپ جدید نسخه تلفن همراه جدید نیز معرفی شده است و این بیشتر برای کاربران نهایی ارائه می دهد. شما می توانید توابع favotire را به منوی زمینه بهره ببرید، و شما می توانید اشتراک در RSS از هر صفحه وب و خواندن آنها را در صفحه اصلی خود را با کمک یک افزونه جدید به نام خانه خوراک اضافه کنید.
firefox-30افزونه های غیر فعال
شما برگه افزونه ها بعد از ارتقای مرورگر شما خواهید دید که هر پلاگینی که شما نصب کردید به درخواست برای فعال کردن مگر اینکه آن را در لیست امن است تنظیم شده است.
ff-30-pluginsبوکمارک ها و تاریخچه ها در سایدبار
باز کردن منوی سفارشی کردن و می توانید دکمه های جدیدی که بر روی گزینه های منو و یا به نوار زبانه ها برای باز کردن نشانک ها و دیگر بکشید. ستون جانبی منحصر به فرد و رابط کاربری خوبی دارد.
ff-30-sidebarsفایر فاکس نسخه 30 آندروید:گزینه های به اشتراک گذاری در منوی زمینه
دکمه more در فایرفاکس و سپس دکمه Share را ضربه بزنید. بسته به برنامه های کاربردی که شما بر روی دستگاه شما نصب شده و یک لیست طولانی از گزینه های به اشتراک گذاری زبانه فعلی را باز کرده اید ببینید. طوری که دسترسی به آنها ساده تر و دو گزینه ای  است که در منویی ظاهر می شود.با وجود اولین بار شما به استفاده از گزینه ها حداقل یک بار است.
11111RSS در صفحه اصلی
در این بروز رسانی متوجه می شوید که RSS برای فایرفاکس از رده خارج و حذف شده است شما می توانید افزونه RSS را برای فایر فاکس نصب و تنظیماتی انجام دهید.
222222شما می توانید تغییرات فایرفاکس برای دسکتاپ و موبایل رو ببیند.
منبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*