ایجاد نام و عکس نمایه عمومی در زیر نوشته و وب سایت ها در گوگل پلاس

تا حالا در گوگل نام یک سایت یا موضوعات جستجو کردید که در کنار آن موضوعات یا وب سایت نام و عکس کاربر در زیر نوشته وب سایت در جستجوی گوگل نشان می دهد که نام و عکس نشان داده شده در پیشنهادات مشترک نام و عکس نمایه عمومی است که در Google+ انتخاب کرده‌اید.

در تصویر زیر چند مثال از پیشنهادات مشترک در Google آورده شده است. مثال «Summertime Spas» در زیر پیشنهاد مشترکی که در یک آگهی نمایش داده شده است را نشان می‌دهد:

Snap2برای انجام این کار کافیه به صفحه گوگل پلاس بروید و تیک (براساس فعالیت من ممکن است Google نام و عکس نمایه من را در پیشنهادات مشترکی که در تبلیغات ظاهر می‌شوند، نشان دهد.) را بزنید و دکمه آبی رنگ (ذخیره) را کلیک کنید…دیگه تمام شد…با این کار نام و عکس شما در زیر نوشته وب سایت در جستجوی گوگل نمایش داده می شود .

Snap1چند نکته مهم:

  • شما کنترل‌کننده هستید: محتوایتان تنها با انتخاب شما به اشتراک گذاشته می‌شود و پیشنهادات مشترک بر اینکه چه افرادی می‌توانند محتوا یا فعالیت‌هایتان را مشاهده کنند، تأثیری ندارد.
  • برای کمک به دوستانتان و افراد دیگر در یافتن مطالب جالب آنلاین، ممکن است فعالیت‌های شما (مانند نقدها، 1+ها، دنبال‌ کردن‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و غیره) همراه با نام و عکستان در آگهی‌های بازرگانی یا زمینه‌های تبلیغاتی دیگر استفاده شود.
  • در مورد پیشنهادات مشترک در تبلیغات، می‌توانید انتخاب کنید که نام و عکستان برای کمک به دوستانتان در یافتن مطالبی که دوست دارید (و اجتناب از مطالبی که نمی‌پسندید) استفاده شود یا خیر — می‌توانید این مورد را با تنظیمی که در پایین صفحه است، کنترل کنید.
  • نام و عکس نشان داده شده در پیشنهادات مشترک نام و عکس نمایه عمومی است که در Google+ انتخاب کرده‌اید.
توجه:

  • اگر کمتر از ۱۸ سال دارید، ممکن است پیشنهادات مشترک از سوی دیگران را مشاهده کنید اما نمایه و نام خود شما با پیشنهادات مشترک در آگهی‌ها و برخی از دیگر زمینه‌ها مرتبط نخواهد شد.

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*