افزونه سفارشی Rescroller برای زیبا کردن اسکرول برای هر وب سایت در کروم

Rescroller-scrollbar-customized

Rescroller یک افزونه گوگل کروم است که به کاربران اجازه می دهد اسکرول هر وب سایت زیبا و سفارشی کند.Rescroller اجازه می دهد اسکرول هر وب سایت را دستکاری و شخصی کنید.شامل پارامترهایی که می توانید  رنگ، سایه ، Border ،افکت و غیره را با استفاده از کنترل های رابط کاربری گرافیکی تغییر دهید.در صورتی که به اندازه کافی نباشد، و همچنین به شما اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر روی آن با استفاده  CSS داشته باشد و آن را گسترش دهید.

RescrollerRescroller به شما داشبورد ساده ارائه می کند که تمام تنظیمات تحت بخش های مختلف سازماندهی شده است.دربخش General که در آن شما می توانید عرض اسکرول با استفاده از یک اسلایدر کنترل تغییر دهید.همچنین می توانید وب سایت های خاصی که شما می خواهید برای حفظ اسکرول ها به طور پیش فرض ، لیست سیاه، و هر گونه تغییری انجام نشود.

Sizeدر بخش Slider می توانید رنگ اسکرول را مشخص کنید و شما می توانید هر دو اندازه  shadow و border را کنترل و تنظیمات رنگ مربوطه را  نیز تغییر دهید.همچنین می توانید از اسکرول  برای زمانی که موس خود را بر روی آن در حالت معلق است ، و یا زمانی که شما آن را کلیک می کنید سفارشی کنید.

Colorدر بخش background می توانید رنگ اسکرول تغییر دهید و در shadow و border را کنترل و تنظیمات رنگ مربوطه را  نیز تغییر دهید و اگر CSS بلد باشید در بخش Miscellaneous می توانید اسکرول وب سایت را تغییر دهید.

OtherRescroller تمام عنصر اسکرول بدون نیاز به صورت دستی ویرایش فایل های CSS تغییر می دهد و با راه اندازی مجدد مرورگر کروم تغییرات اسکرول را مشاهده می کنید.

Rescroller-scrollbar-customized

دریافت افزونه Rescroller در فروشگاه گوگل کروم

منبع:addictivetips

 

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*