آیا از ماشین حساب ویندوز استفاده می کنید و می خواهید این ماشین حساب ویندوز در اکسل برای انجام محاسبات سریع داشته باشید. پس با ما همراه باشید چگونه این ماشین حساب ویندوز در اکسل اضافه کنید.
برای این کار کلیک بر روی در منوی کشویی More Commands را کلیک کنید.
پنجره Excel Options باز می شود و در سمت چپ منو Quick Access Toolbar را کلیک کنید و در قسمت Choose commands from در منوی Commands Not in the Ribbon را کلیک کنید.
Calculator را در منو انتخاب کنید و دکمه Add را کلیک کنید.
حالا آیکون ماشین حساب در نوار بالای اکسل ظاهر شد و می توانید از طریق به راحتی محاسبات در اکسل سریع انجام دهید.
در Excel 2010 می توانید این روش را انجام دهید.
با تشکر عالی ومفید بود امیدوارم مطالبتون رو در زمینه Excel بیشتر کنید ، مخصوصا کاربردی وبه نظرم تا حالا کاربردی بوده ومیتونه باشه!
سلام
اموزش حذف و یا اضافه کردن بین صفحات ورد
خواهشن برام اموزش ایمیل کنید مرسی