ویندوز ۸ مایکروسافت رد صلاحیت شد!

noWindows
مرکز HWBot که یکی از بزرگترین انجمن‌های آزمایش و گسترش نرم‌افزار در جهان محسوب می‌شود، در اقدامی ناباورانه سیستم‌عامل ویندوز ۸ مایکروسافت را رد کرد.

به گزارش فارس به نقل از اکستریم‌تک، کارشناسان این مرکز با آخرین بررسی‌های خود اعلام کردند که تمام معیارها و آزمایش‌های انجام شده روی سیستم‌عامل ویندوز 8 ردصلاحیت شده است. این اتفاق به دلیل اختلالات ویندوز 8 در بخش زمان‌سنج لحظه‌ای ویندوز 8(RTC) رخ داده است و تمام معیارها و عوامل سنجش برای صحت این بخش با اختلال مواجه شده‌اند.

مرکز HWBot یک پایگاه داده آنلاین وسیع و جامع محسوب می‌شود که تمامی معیارها برای سنجش درستی نرم‌افزارهای مختلف را در خود جا داده است و بیشتر عوامل سنجش معتبر در جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به 3DMark، PCMark و SuperPi اشاره کرد.

این پایگاه داده به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند در آن حضور یابند و نرم‌افزارهای خود را در آن مورد آزمایش قرار دهند تا مشخص شود که هر یک از نرم‌افزارها چه امتیازی دریافت می‌کنند.

در این سایت، کاربران جداول و نمودارهای مختلف دریافت می‌کنند که در آن نشان می‌دهد هر نرم‌افزار در بخش‌های مختلف چه امتیازی دریافت کرده است و تا چه اندازه توانسته است کارآمد و اثربخش باشد. لازم به ذکر است که ویندوز 8 مایکروسافت پس از آزمایش‌های مختلف در این پایگاه داده رد صلاحیت شده و کارآمد نبوده است.

منبع:HWBot

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*