نصب CyanogenMod 11 در Nexus 5

CyanogenMod 11 در چند روز پیش برای نکسوس 5 منتشر شده است و اگر می خواهید CyanogenMod 11 را در گوشی نکسوس 5 نصب کنید با ما همراه باشید.

توجه:ما این روش ها را در گوشی نکسوس تست کردیم اما می تواند این روش ها اشتباه باشد و بنابراین ما هیچ مسئولیتی در قبال خراب شدن گوشی هنگام نصب نرم افزار نمی پذیریم و شما باید ریسک نصب نرم افزار در گوشی خودتون بپذیرید.

cyanogenmod-11-nexus-5سخت افزار پیش نیاز:

نیازمند گوشی  Nexus 5 است و حتی نیز باید گوشی روت شود و اگر گوشی شما روت نیست بهتره این نرم افزار CyanogenMod 11 در گوشی خود نصب نکنید.

دانلود فایل ها:

فایل CyanogenMod M6 برای گوشی Nexus 5 دانلود کنید.

دانلود CyanogenMod M6 برای گوشی Nexus 5

دانلود فایل Google Apps:

دانلود فایل Google Apps

مشخصات دستگاه:

در Nexus 5 نرم افزار TWRP  نصب شده باشد.

مرحله اول:بک آپ (Back Up)

هنگام نصب نرم افزار ممکنه دستگاه شما راه اندازی مجدد شود و اطلاعات مهم گوشی شما پاک شود و بهتره از گوشی بک آپ بگیرید که هنگام پاک شدن اطلاعات ناشی از راه اندازی مجدد بتونید دوباره اطلاعات مهم را برگردونید.

مرحله دوم:کپی کردن فایل ها به دستگاه

هنگام که فایل ها را دانلود کردید آن فایل ها کپی و در کارت SD منتقل کنید و اگر کارت SD ندارید آن فایل ها را در حافظه داخلی گوشی منتقل کنید.

مرحله سوم:بوت شدن ریکاوری

گوشی خود را خاموش کنید.با فشار دکمه پاور و دکمه صدا را به طور همزمان تا زمانی که شما صفحه نمایش با ربات آندروید در پشت آن و کلمه شروع در بالای صفحه را ببینید.استفاده از دکمه volume را از طریق گزینه تا زمانی که شما ریکاوری در بالای صفحه را ببینید.فشار دکمه پاور به آن را انتخاب کنید و حالت ریکاوری بوت می آید.

مرحله چهارم:تنظیم مجدد کارخانه (Factory Reset)

ممکنه فایل های شما یعنی برنامه هایی که نصب کردید یا پیام های متنی,عکس,فایل موزیک و غیره از دست بدهید و اگر قصد دارید TWRP را استفاده کنید Wipe را ضربه بزنید و به اسلاید تنظیم مجدد کارخانه بروید و این وقت زیادی نمی ببرد.

مرحله پنجم:فلش کردن ROM

هنگامی که شما دستگاه را پاک کرده اید، ضربه بزنید و به صفحه اصلی برگردید. کپی کردن فایل در مرحله دوم که گفتم انجام دهید.فایل زیپ ‘cm-11-20140514-NIGHTLY-hammerhead.zip’ را انتخاب و سپس ضربه بزنید آن را اضافه کنید(Add more zips).این بار فایل به نام ” gapps – KK- 20140105 – signed.zip را انتخاب کنید. و برای تایید فلش ضربه بزنید (Swipe to confirm Flash). سیستم راه اندازی مجدد هنگامی که شما این کارو انجام می دهید .

swipe-to-confirm-flashمنبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*