نرم افزار WinRAR برای آندروید آمد + دانلود

نرم افزار WinRAR نامی آشنا و مجبوب ترین نرم افزار فشرده سازی فایل هاست.اگر شما روزانه فایل ها دانلود می کنید و برای استخراج فایل های آن نیاز به نرم افزار فشرده سازی دارید و البته نرم افزار فشرده سازی دیگر برای آندروید وجود دارد و عملکرد خاص خود دارد.

شما می توانید از RAR در آندروید فایل های موجود را فشرده سازی کنید و همچین نرم افزار RAR فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ را پشتیبانی می کند و این نشان از قدرتمندی نرم افزار دارد و فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگورتیم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد.

در رابط کاربری این نرم افزار RAR نیز ساده است و همچون امکانات نظیر اکسترکت کردن و ساخت پوشه جدید و حذف فایل و آرشیو کردن فایل ها وجود دارد.

Snap1در این قسمت شما میتوانید فایل ها وارد و نوع فرمت فشرده آن انتخاب و فشرده سازی کنید و در فشرده سازی می توانید پسورد تعریف کنید. در بخش تنظیمات پیشرفته آن شما می توانید تنظیمات مورد نیاز برای انجام فشرده سازی فایل تنظیم کنید.

  • تست آرشیو فایل
  • ایجاد آرشیو جداگانه ( برای هر مورد )
  • استفاده از BLAKE2 فایل کنترلی
  • نمایش زمان آرشیو
  • نام ماسک آرشیو

Snap2
برای استخراج فایل ، شما می توانید مسیر مقصد را مشخص و انتخاب کنید که آیتم های موجود بر unzipping یا unrarring فایل را باز نویسی کنید.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این است که شما می توانید آیتم ها را به علاقه مندی ها اضافه کنید تا به سرعت به آتیم ها دسترسی پیدا کنید.

Snap3در حال حاضر این نرم افزار RAR فشرده سازی فایل برای آندروید رایگان می باشد و می توانید رایگان در فروشگاه گوگل پلی و یا با لینک مستقیم در سایت دانلود کنید.

حجم نرم افزار آندروید:2.2 مگابایت

در آندروید 2.2 بالاتر اجرا می شود.

منبع:addictivetips

دانلود نرم افزار RAR برای آندروید

دانلود نرم افزار RAR آندروید در فروشگاه گوگل پلی

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*