نرم افزار Phototastic برای ویندوز 8

Screenshot.117439.1000007

این نرم افزار می توانید مجموعه ای از عکس های خود را به صورت کاملا جذاب در آورده و همچنین می توانید از قالب های آماده در این نرم افزار استفاده کنید.

رابط کاربری Phototastic، کاملا سر راست است و پذیرای فلسفه طراحی ویندوز 8 را دارد.برای شروع ‘Create your first Collage’ را کلیک کنید.

Phototasticدر صفحه نمایش طرح بندی کولاژ شامل انواعی از قالب ها وجود دارد که اجازه می دهد انواع عکس ها در شبکه های مختلف ایجاد کنید و حداکثر می توانید تا 25 تصویر ایجاد کنید که برای ایجاد تصاویر بیشتر باید هزینه ارتقای این نرم افزار پرداخت کنید.

بعد از اینکه شما از طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، Phototastic به شما اجازه می دهد تا تصاویر که شما می خواهید برای وارد کردن به شبکه را انتخاب کنید.

Phototastic-Layoutبعد، آن ارائه ویرایش فضای کاری، که حامل تعداد اندکی از ابزار و تنظیمات برای پارامترهای مختلف و تنظیم دقیق، مانند bor der size، photo shape, surface background, shadow, image size, etc می باشد شما همچنین می توانید با استفاده از الگوی سمت چپ بصورت امار تصادفی نشان می دهد و در دکمه فلش سمت راست به گوشه پایین سمت چپ واقع شده است.

Editهر گزینه که فراهم می کند مجموعه بیشتر از تنظیمات است. به عنوان مثال،گزینه border، برای تنظیم حاشیه عمودی و افقی برای هر دو طرف درونی و بیرونی از تصویرامکان پذیر می کند. به همین ترتیب، شما می توانید به اندازه سایه در زیر هر تصویر را کنترل کنید، وهمچنین طرح های مختلف در پرواز تبدیل کنید. شما حتی می توانید هر تصویر فردی را انتخاب کنید و افزایش سرعت درصورت لزوم، از جمله چرخش تصویر، تغییر اندازه، تنظیم border و به همین ترتیب انجام میدهد.

BorderPhototastic اجازه می دهد به شما کولاژ خود یک پس زمینه انتخاب و اضافه کنید. شما می توانید هر یک شیب رنگ یا الگوی بافت و همچنین تنظیم شدت و مقیاس از یک پس زمینه (background) را انتخاب کنید.

Border Patternsشما می توانید کلاژ را به فیس بوک، توییتر و یا به گوگل پلاس به اشتراک بگذارید، و آن را با فرمت PNG یا JPEG. Phototastic  را در هاردیسک خود ذخیره کنید و این نرم افزار رایگان است و کاملا سازگار با ویندوز 8 و ویندوز RT است.

نرم افزار Phototastic در فروشگاه ویندوز

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*