غیر فعال کردن RSS از به روز رسانی به صورت خودکار در Outlook 2013

به طور پیش فرض، فیدهای RSS  به صورت خودکار به روز رسانی می شود. اگر شما تعداد زیادی از RSS feeds ها را دنبال می کنید، ممکن است همه آنها را به طور خودکار به روز رسانی شود.به همین دلیل شما می توانید فیدهای RSS  هیچ یک از آنها که به صورت خودکار به روزرسانی می شود راه اندازی کنید.

به تب FILE بروید.

01_clicking_file_tab2در منوی سمت چپ Options را کلیک کنید. 02_clicking_options2در پنجره Outlook Options در منوی سمت چپ Advanced را کلیک کنید.

03_clicking_advanced1در پایین صفحه دکمه Send/Receive کلیک کنید.

04_clicking_send_receive1در پنجره Send/Receive Groups دکمه Edit کلیک کنید.

توجه: اگر شما بیش از یک حساب کاربری در Outlook دارید، در حساب  لیستی از گروه های که شما می خواهید برای غیر فعال کردن به روز رسانی خودکارRSS را انتخاب کنید.

05_clicking_editدر پنجره Send/Receive Settings در سمت چپ آیکون RSS را کلیک کنید.

06_clicking_rssاگر شما نمی خواهیدهر یک از RSS  به صورت خودکار به روز رسانی شود تیک Include RSS Feeds in this Send/Receive group را بردارید.

07_unchecking_include_rss_feedsاگر شما فقط می خواهید برخی از فید RSS از به روز رسانی به صورت خودکار جلوگیری شود در قسمت Feeds تیک فیدهای انتخابی را بردارید و دکمه OK را کلیک کنید.

08_unchecking_specific_feedsبرای بستن پنجره Send/Receive Groups دکمه Close را کلیک کنید.

09_clicking_close_send_receive_groupsدر پنجره Outlook Options دکمه OK را کلیک کنید.

10_closing_options_dialog1اگر شما تعداد زیادی از RSS دارید، و برخی از به روز رسانی به طور خودکار می تواند سرعت Send/Receive جلوگیری کند. اگر شما یک Send/Receive RSS  گروه ایجاد کنید، به راحتی می توانید به روز رسانی RSS خود دستی تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید برای مشاهده RSS یک پوشه جستجوی سفارشی را انتخاب کنید ونگه داشتن فیدها را کنترل می کند واگر شما ترجیح می دهید که تمام فید ها را به طور خودکار به روز رسانی شود.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*