دریافت اطلاعیه تنها در ایمیل شما با جیمیل برای مراقبت از آندروید

android-gmail-selective-notifications

اطلاعیه ها به خصوص برای ایمیل فرد را حواس پرتی می کند.ایمیل قرار است به ناهمزمان بسیاری از افراد گوشی خود که نیاز ندارد به آنها پینگ برای هر ایمیل وارد کند.گاهی اوقات شما می خواهید اطلاعیه فوری برای ایمیل های جدید و مهمی دریافت کنید.

شما لازم نیست برای فعال کردن تمام اطلاعیه ها و یا مجبور گوشی خود را بررسی کنید زمانی که شما منتظر دریافت یک ایمیل  مهم هستید  فقط  فیلترهای مناسب، برچسب، و تنظیمات اعلان برای جیمیل آنچه که برای شما مهم است راه اندازی می کنید.

ایجاد یک فیلتر و برچسب

اول، وارد جی میل شوید. برنامه جی میل در Android  راه را برای ایجاد فیلتر جدید فراهم نمی کند، و ما باید از طریق کامپیوتر این کار را انجام دهیم.

برای شروع ایجاد یک برچسب، یک ایمیل که شما می خواهید برای ایجاد یک فیلتر باز شود.بر کلیک روی ایکون Filter messages like this را کلیک کنید.

filter-messages-like-this-gmailپیکربندی فیلتر را به تصرف خود در ایمیل برای شما مهم است شما ممکن است بخواهید برای دریافت اطلاعیه برای همه پیام ها از یک فرستنده خاص و یا دریافت اطلاعیه زمانی که یک ایمیل با کلمات خاصی را در خط موضوع خود می رسد. شما همچنین می توانید یک فیلتر بر اساس هر دو ایجاد کنید.

 فیلتر خود را تست کنید و می بینید که پیام های ایمیل موجود در آن اعمال می شود.

gmail-create-filterهنگامی که شما با فیلتر خود راضی هستید،  بر روی Create filte کلیک با این جستجو ایجاد کنید.

جی میل درخواست یک برچسب جدید به هر پیام دریافتی که منطبق فیلتر شما است توصیه می کند.در پنجره جی میل در زیر Apply the label را کلیک کنید,Choose label را کلیک کنید,New option را کلیک کنید,create a new label را ایجاد کنید.

gmail-apply-label-to-filter4دکمه Creat Filter را کلیک کنید. پیام های ایمیل جدید تطبیق فیلتر خود را به طور خودکار در برچسب شما را انتخاب طبقه بندی می شوند.

پیکربندی جی میل اطلاعیه در آندروید

شما  برنامه Gmail بر روی گوشی Android یا رایانه لوحی خود باز کنید و به قسمت Settings بروید.

حساب جیمیل  فیلتر ایجاد شده  را انتخاب کنید. اگر شما فقط یک حساب جی میل پیکربندی دارید ، تنها یک گزینه در تنظیمات صفحه نمایش را ببینید.

android-gmail-settings-select-account notifications را فعال کنید و هیچ گونه اطلاعیه را دریافت نخواهید کرد.

android-gmail-account-settingsدر پایین صفحه تنظیمات Manage labels را کلیک کنید.

android-gmail-manage-labels اول  در لیست برچسب Inbox نشان داده می شود.

android-gmail-labelsتیک Label notifications را بردارید.این غیر فعال شدن از اطلاعیه پیش فرض زمانی که ایمیل جدید در صندوق پستی جی میل خود ارسال می شود.

gmail-disable-inbox-label-notificationsبر روی دکمه عقب تب پایین به برچسب شما قبلا ایجاد شده را کلیک کنید.

manage-a-label-on-androidگزینه Sync messages را کلیک کنید و Sync را انتخاب کنید:تاریخ و زمان آخرین 30 روز.شما باید برای همگام برچسب به دستگاه خود قبل از اینکه شما می توانید اطلاعیه برای آن دریافت کند.

enable-sync-for-gmail-labelشما هم اکنون می توانید اطلاعیه ها برچسب را تیک بزنید و اطلاعیه ها که هر بار یک ایمیل جدید می رسد که منطبق با فیلتر شما دریافت خواهید کرد. شما می توانید sound را انتخاب کنید وvibrate  فعال کنید و  انتخاب کنید که آیا شما می خواهید برای دریافت یک اطلاع رسانی در هر زمان یک پیام جدید می رسد.

enable-label-notificationsاگر دکمه عقب ضربه می زنید، شما یک “Sound on” شاخص تحت برچسب خود را ببینید، تایید خواهد کرد که آن را به شما اطلاع خواهد رساند. شما می توانید از طریق تمام برچسب خود را  برای دیدن آنهایی که شما برای اطلاعیه ها دریافت می کنید.

gmail-label-notificationsاین روش همچنین می تواند با هر ایمیل آگاه شدن از طریق برنامه های دیگر است که می تواند برچسب های جی میل نمایش دهد مورد استفاده قرار گیرد فقط  این برنامه برای شما وقتی که یک ایمیل جدید می رسد در برچسب مورد علاقه تان هشدارمی دهد.

منبع:howtogeek

 

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*