بررسی ویژگی های جدید فایرفاکس 32 برای دسکتاپ و آندروید

حتما شما مرورگر فایرفاکس استفاده کرده باشید و مرورگری که امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.حالا به بررسی مرورگر فایرفاکس نسخه 32 و امکانات آن می پردازیم…

ff32-bannerمنوی جدید

در این قسمت منوی فایرفاکس با ظاهر جدید رونمایی شده است.در منوی رفرش,بوکمارت,و فلش های چپ و راست وجود داره که به صورت آیکون هستت و دسترسی سریع از مزایای خوب منوی جدید فایرفاکس است.شما می توانید با یک کلیک با راست کلیککردن صفحه وب رو بوکمارت کنید و رفرش و به جلوو عقب برگردانید.اینم از مزایای خوب منو جدید فایرفاکس است.

ff32-context-menuبهبود بخش ذخیره رمز عبور

در بخش ذخیره رمز عبور شما می توانید آخرین ذخیره های یوز و رمز عبور وب سایت مشاهده کنید و حتی در قسمت Show Passwords می توانید رمزهای مخفی را با حروف و اعداد مشاهده کنید.جتی شما می توانید راحت در بخش Search یوز و رمز عبور وب سایت را پیدا کنید.

ff32-password-managerیافتن تنایج آن از نوار تولبار

قطعا یکی از تغییرات کوچکتر اما کاربران نهایی از آن استقبال خواهد شد. هنگامی که شما برای یک دوره یا یک عبارت و از جستجوی نوار ابزار جستجو در یک صفحه وب استفاده میکنید، تنایج آن نشان میدهد.

ff32-find-barفایرفاکس 32 آندروید

تنظیمات زبان فایرفاکس

فایرفاکس در حاضر زبان در بسیاری از زبان ها از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید به Settings>Language فایرفاکس را به زبان مادری تغییر دهید.

ff32-language

تکمیل خودکار URL

در بخش URL وقتی شما آدرس سایت را وارد میکنید به طور خودکار آدرس سایت را به همه موتور جستجو اجرا می کند.

ff32-autocomplete

صفحه اصلی پنل قبلی

در پنل کنونی فایرفاکس آندروید که می ببینید دارای مترو است و طراحی خوبی نیز دارد .

ff32-home

پاک کردن بخش تاریخچه فایرفاکس آندروید

در بخش تاریخچه فایرفاکس آندروید شما هنگامی که وبگردی می کنید تنایج آن در در تاریخچه ذخیره می شود و اگه تمایل داریم تاریخچه آن پاک کنید کافیه در پایین مرورگر Clear browsing history لمس کنید وتاریخچه آن پاک شود.

ff32-clear-history

دانلود فایرفاکس برای وبندوز و مک و لینوکس

دانلود فایرفاکس برای آندروید

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*