باز کردن پنجره ویرایش تماس در Outlook 2013

به طور پیش فرض، هنگامی که شما بر روی یک مخاطب در outlook 2013 دوبار کلیک می کنید، کارت تماس جدید که برای تماس کارت وصل می کند شامل همه زمینه از تماس کامل پنجره ویرایش باز می شود که هنگامی که شما یک تماس جدید ندارید.

کارت تماس با همچنین به طور پیش فرض هنگامی که شما برای مخاطب جستجو می کنید نشان میدهد.

کارت تماس با اطلاعات در مورد مخاطب انتخاب شده بدون در نظر گرفتن ذخیره شده است. به عنوان مثال، اگر شما دو حساب ایمیل درoutlook  تعیین کردید و تماس در تماس پوشه هر دو حساب وجود دارد، جزئیات این دو تماس جداگانه در کارت تماس با واحد با هم ادغام شدند. اطلاعات برای هر دو تماس جداگانه همان باقی بماند و جدا باقی بماند.  ممکن است مفید باشد برای مشاهده تمام اطلاعات موجود در مورد یک تماس در یک پنجره است.

با این حال، شما هنوز هم می توانید پنجره ویرایش کامل تماس در هنگام ویرایش یک تماس و یا در هنگام جستجو برای تماس باز کنید. ما به شما چند راه برای انجام این کار، از جمله برای تغییر در رجیستری برای ویرایش نمایش پنجره تماس درهنگام کلیک کردن بر روی نتایج جستجو تماس را نشان می دهد.

در پایین صفحه نرم افزار People را کلیک کنید یا با Ctrl+3 کلیک کنید.

01_clicking_peopleبرای دسترسی به کارت تماس برای یک تماس جدید، بر روی تماس مخاطب دو بار کلیک کنید.

02_selecting_a_contactتماس جدید را نشان می دهد. روی علامت مثبت در کنار یک بخش برای اضافه کردن اطلاعات به این بخش برای مخاطب فعلی کلیک کنید و دکمه Save را کلیک کنید.

03_default_contact_windowتوجه:شما می توانید در سمت راست  Edit اطلاعات تماس را ویرایش کنید.

04_clicking_editهمان اطلاعاتی که در تماس جداگانه نمایش داده می شود و در سمت راست از لیست مخاطبین در پنجره اصلی outlook نمایش می دهد، به شما اجازه ویرایش اطلاعات تماس را میدهد.

05_in_line_contact_editing_windowتوجه داشته باشید که تماس جدید شامل تمام زمینه های موجود در پنجره ویرایش است. شما می توانید تماس با پنجره ویرایش برای مخاطب با کلیک کردن بر روی Outlook (Contacts) دسترسی داشته باشید.

06_clicking_a_source ویرایش تماس برای مخاطب انتخاب شده است.

07_full_contact_editing_windowدیدگاه های مختلف برای لیست مخاطبین در دسترس هستند. اگر شما نظر در بخش فعلی نمایش سربرگ صفحه اصلی دیگر از مخاطب را انتخاب کنید، تماس ویرایش به طور پیش فرض هنگامی که شما بر روی یک مخاطب دوبار کلیک می کنید.

08_changing_current_viewبرای مثال، زمانی که در بالا کارت انتخاب می کنید، از نظر لیست تماس با یک فرمت کارت تغییر پیدا می کند. بر روی نام بر روی کارت تماس ویرایش دوبار کلیک و باز می شود.

09_contact_in_card_viewهنگامی که برای یک تماس و بر روی نام در نتایج جستجو،با تماس جدید دو بار کلیک می کنید به طور پیش فرض باز می شود و تغییر outlook برای باز کردن پنجره ویرایش

تماس به طور پیش فرض در هنگام جستجو برای یک مخاطب نشان می دهد.

آزاردهنده است، این تماس به طور خودکار از بین می رود وقتی که کلیک می کنید در جایی دیگر در Outlook منتقل می شود.

10_searching_for_a_contactتوجه: وقتی اطلاعات تماس جدید نمایش میدهد، آن را به طور خودکار از بین می رود هنگامی که شما کلیک می کنید در هر نقطه دیگری در Outlook منتقل می شود و برای نگه داشتن پنجره در دسترس، با پونز در بالای پنجره کلیک کنید. کارت تماس در پشت سر پنجره Outlook پنهان ممکن است هنگامی که شما در جای دیگرکلیک می کنید، هنوز هم از طریق آیکون Outlook بر روی نوار وظیفه در دسترس است.

11_pinning_contact_cardبرای همیشه پنجره ویرایش تماس در هنگام کلیک کردن بر روی یک نتیجه جستجو از جستجو مخاطب باز کنید، و در رجیستری تغییر دهید.

توجه: قبل از ایجاد تغییرات در رجیستری، مطمئن شوید که شما از رجیستری بک اپ گرفتید و چون ممکنه در انجام تغییرات رجیستری اشتباه شود و بتوانید در بک آپی که گرفتید تغییرات رجیستری در حالت پیش فرض برگردانید.

اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید کافیه کلید Win+R را فشار دهید و پنجره Run ظاهر شود.

نکته: شما همچنین می توانید منوی ویندوز با فشار دادن کلید Win + X دسترسی پیدا کنید.

12_selecting_runدر پنجره Run عبارت “regedit” وارد کنید و دکمه Ok را کلیک کنید.

13_opening_regeditپنجره User Account Control ظاهر می شود و دکمه Yes را کلید کنید.

توجه: شما ممکن است این کادر محاوره ای نباشد، این بستگی به تنظیمات کنترل حساب کاربری دارد.

14_uac_dialog_for_regeditدر ویرایشگر رجیستری به دنبال این کلید بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Common\Contactcard

اگر کلید Contactcard وجود ندارد،شما به ایجاد کلید نیاز دارید.بر روی Common راست کلید و New | Key را کلیک کنید.

15_creating_new_keyو نام پوشه را به “Contactcard”تغییر دهید.

16_renaming_new_keyبرروی فضای خالی راست کلیک کرده و New | DWORD (32-bit) Value را کلیک کنید.

17_creating_new_dwordو نام مقدار جدید را به “turnonlegacygaldialog” تغییر دهید.

18_renaming_new_dwordدوبار کلیک دابل کنیدو مقدار آن را 1 کنید و دکمه Ok را کلیک کنید.

19_changing_dword_valueاز ویرایشگر رجیستری خارج شوید تا تغییر شود و نرم افزار Outlook را باز کنید.

توجه:این فقط در ویندوز8 تست شده است و اگر تغییراتی اعمال نشده سیستم را ری استارت کنید تا تغییرات اعمال شود ودر نسخه های دیگر ویندوز نیز قابل انجام است.

20_closing_registry_editorبرای باز کردن تماس  جدید به طور پیش فرض از جستجو مقدار Value را به صفر تغییر دهید و پوشه turnonlegacygaldialog را حذف کنید.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*