ایجاد یک Tasks از یک پیام ایمیل در Outlook 2013

اگر شما نیاز به انجام کاری مربوط به دریافت یک پیام ایمیل دارید، شما به راحتی می توانید Tasks ارسال در outlook ایجاد کنید.Tasks ​​می تواند که شامل تمام محتوای پیام بدون نیاز به ورود مجدد به اطلاعات داشته باشید.

ایجاد یک Tasks در outlook در یک پیام ایمیل از علامتگذاری پیام متفاوت است. همانگونه که در سایت مایکروسافت می گوید:

“هنگامی که یک پیام ایمیل شما، و پیام در لیست To-Do در Tasks ظاهر می شود. با این حال، اگر این پیام را حذف کنید، آن نیز از لیست To-Do و در Tasks از بین می رود. یک پیام مشخص کرده اید و یک وظیفه جداگانه ایجاد کنید. “

با استفاده از روش شرح داده شده در زیر برای ایجاد Tasks از یک پیام ایمیل، این کار جدا از پیام است. پیام اصلی را می توان حذف و یا تغییر داد.

برای ایجاد Tasks در پایین نرم افزار outlook در سمت راست Tasks را کلیک کنید.

01_dragging_message_to_tasks پنجره Task جدید حاوی پیام ایمیل نمایش می دهد و اجازه می دهد شما را به موضوع Task، شروع و با توجه به تاریخ ، وضعیت، اولویت، در میان تنظیمات دیگر انجام دهید. هنگامی که شما تنظیمات را برای این کار مشخص کردید، با روی دکمه Save & Close کلیک کنید.

02_saving_and_closing_new_taskوقتی پنجره Task بسته شد، بخش ایمیل که هنوز هم فعال است.با بردن موس روی Tasks یک پنجره کوچک ظاهر خواهد شد و برای رفتن به بخش Tasks را کلیک کنید.

03_task_displaying_on_popupدر لیست To-Do محتوای یک پیام را نشان می دهد.

04_task_in_to_do_listبرای دیدن لیست کامل همه Tasks، در Tasks را کلیک کنید و از جمله فقط یکی از پیام پست الکترونیکی شما اضافه شده است.

05_list_of_tasksتوجه داشته باشید که فایل پیوست در یک پیام ایمیل اضافه شده به یک Task جدید به Task کپی شده نیست. شما همچنین می توانید در Tasks با کشیدن مخاطبین، آیتم های تقویم و یادداشت ها به Tasks در نوار منوی بالای سایت ایجاد کنید.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*