آموزش سفارشی کردن کارت کسب و کار (business card) در Outlook 2013

اگر شما می خواهید یک تم کارت (business card) به مخاطب موجود در Outlook اضافه کنید، و می توانید بدون نیاز به وارد کردن تمام اطلاعات دوباره انجام دهید . ما همچنین به شما چگونه سفارشی کردن طرح بندی و فرمت متن بر روی کارت آموزش می دهیم .

[zilla_alert style=”green”] مایکروسافت دو تم کارت کسب و کار به وب سایت خود اضافه کرده است و تم کارت کسب و کار را دانلود کنید و برای مثال از تم آبی آسمانی استفاده کنید. [/zilla_alert]

برای باز کردن فایل آرشیو برای قالب که دریافت کرده اید ، دوبار بر روی فایل کلیک کنید.

[zilla_alert style=”green”] نکته: شما همچنین می توانید یک ابزار مانند 7-ZIP ، برای باز کردن آرشیو استفاده کنید. [/zilla_alert]

01_double_clicking_cab_fileتب Extract  تحت فشرده ابزارهای پوشه وفایل ها در بایگانی ذکر شده در دسترس هستند و فایل VCF  در لیستی از فایل ها را انتخاب کنید. این عملکرد به طور خودکار تب Extract  فعال می کند.

02_selecting_vcf_fileبه تب Extract بروید و دکمه Extract To را کلیک کنید و در منوی کشویی Choose location را کلیک کنید.

03_selecting_choose_locationیک پوشه که در آن شما می خواهید برای ذخیره فایل VCF بسازید ودکمه Copy  کلیک کنید.

[zilla_alert style=”green”] توجه: از پوشه جدید دکمه برای ایجاد یک پوشه جدید برای location، در صورت دلخواه استفاده کنید. [/zilla_alert]

04_selecting_locationبر روی فایل VCF که از فایل آرشیو کپی شده دوبار کلیک کنید.

05_double_clicking_vcf_file1به طور پیش فرض فایل VCF با Outlook ، زمانی که شما بر روی یک فایل VCF دوبار کلیک می کنید. ، آن را به طور خودکار باز می شود در پنجره Contact  در Outlook باز می شود . نام و نام خانوادگی برای مطابقت با مخاطب موجود را که شما می خواهید به درخواست این تم تغییر دهید. اطلاعات تماس دیگر از تم حذف کنید . و اگر می خواهید هر گونه اطلاعات اضافی در تماس های موجود اضافه کنید، آن را وارد کنید.

برای ذخیره تم کارت دکمه Save & Close را کلیک کنید.

06_changing_contact_infoتماس های تکراری  صفحه نمایش شناسایی کنید . برای به روز رسانی مخاطب موجود گزینه دوم Update information of selected Contact را انتخاب کنید ودکمه Update را کلید کنید.

[zilla_alert style=”green”] توجه: اگر شما می خواهید یک مخاطب جدید از این الگو ایجاد کنید ، گزینه Add new contact را انتخاب کنید . [/zilla_alert]

07_duplicate_contact_detected_dialog بر روی تماس ایمیل کارت های کسب و کار (Business Card) درصفحه اصلی کلیک کنید و ممکن است که همه زمینه از تماس شما بر روی کارت کسب و کار (Business Card) فقط به روز شده نمایش داده شود.  بر روی کارت های کسب و کار (Business Card) برای به روز رسانی دوبار کلیک کنید.

07a_info_missing_on_cardبر روی تم کارت راست کلیک کرده Edit Business Card را کلیک کنید.

08_selecting_edit_business_cardشما می توانید طراحی کارت ، از جمله تغییر رنگ پس زمینه یا تصویر را تغییر دهید و به شما اجازه می دهد که کدام زمینه بر روی کارت کسب و کار(business card)  و به چه ترتیبی نمایش دهد را مشخص کنید.

برای مثال  این شرکت در زیرنام و نام خانوادگی ذکر شده است، اما متن بر روی کارت کسب و کار زیر نام نمایش نمی دهد. دلیلش این است که ما هیچ اطلاعاتی برای شرکت در تماس را وارد نمی کنیم . بنابراین، Company را انتخاب کنید و برای حذف آن دکمه Remove کلیک کنید.

09_removing_companyما می خواهیم برای اضافه کردن عنوان شغلی  اول، زمینه زیر که شما می خواهید برای اضافه کردن فیلد جدید را انتخاب کنید. نام و نام خانوادگی به اضافه کردن عنوان شغلی زیر را انتخاب کنید . سپس ،  روی Add کلیک کنید و Organization و سپس Job Title کلیک کنید.

10_clicking_add_for_job_titleبرای اینکه عنوان شغلی سفید باشد . دکمه Font Color برای ویرایش رنگ نوشته را کلیک کنید.

11_clicking_font_colorدر پنجره Color رنگ مورد سفید را انتخاب کنید و دکمه OK را کلیک کنید.

12_selecting_whiteشما همچنین می توانید متن با حروف درشت را در کادر بنویسید وبرای پررنگ نشان دادن دکمهB پررنگ(Bold) را کلیک کنید.

13_clicking_boldدر قسمت Fields در منوی زیر Business Phone را حذف کنید و برای حذف آن دکمه Remove را کلیک کنید.

14_removing_business_phoneدر منوها راست کلیک کرده و Mobile Phone را انتخاب کنید.

15_adding_mobile_phoneدر اولین قسمت blank lines حذف کنید برای حذف آن دکمه Remove را کلیک کنید.

16_removing_blank_lineدر منوی Email یا WebSite خالی است در تم کارت قابل مشاهده است.

17_items_still_hiddenشما همچنین می توانید برای قرار گرفتن متن به سمت راست Align right را کلیک کنید.

18_moving_a_line_to_the_rightما همچنین رنگ  متن از سه خط پایین به آبی تغییر دادیم و ذخیره آن دکمه OK را کلیک کنید.

19_accepting_changesاینم کارت کسب و کار جدید (business card) را نشان می دهد.

20_changes_displayed_on_cardبرای ذخیره تغییرات کارت ساخته شده دکمه Save & Close را کلیک کنید.

21_clicking_save_and_closeو طرح نهایی کارت کسب و کار (business card) در صفحه نشان می دهد.

22_updated_contact_in_contactsاگر شما یک امضا که شامل کارت های کسب و کار (business card) ، برای تماس که فقط به روز شده است ، و همچنین نیاز به روز رسانی امضا با حذف کارت کسب و کار دارید و دوباره آن را اضافه  کنید و با دکمه کارت های کسب و کار (business card) در ویرایشگر امضا کلیک کنید. شما همچنین می توانید از کارت کسب و کار (business card) به روز رسانی به امضا بدون تصویر یا بدون کارت مجازی ( VCF ) فایل اضافه کنید.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*